Zadar

Veliko otvaranje zimske sezone partija u Q-Baru – Vinyl noć Komlinović vs Fullhouse

vinilIvan Komlinović je producent, remikser, sound designer, mastering inženjer i studijski geek, no prije svega – iskusan i beskompromisan techno DJ koji zaista zna što radi za gramofonima. Rođen 22. lipnja 1976. u Zagrebu, Ivan je bio povezan sa svim vrstama glazbe od ranog djetinjstva. Ušao je u svijet elektronske glazbe početkom 90-ih godina (u to vrijeme kao dio vrlo uskom publike i bez prethodnog glazbenog znanja) i jednostavno se zaljubio u novi način komunikacije u i kroz glazbu Prvi susret sa DJ profesijom dogodio se 1993. kada je po prvi puta stao iza kućne mixete i susreo se sa izrazom “beat- mixing”. Počeo je kupovati ploče neovisno o njihovom žanru te se tako upoznao sa većinom podstilova elektronske glazbe. Ivan se odmah pronašao u technu. Godinama se intenzivno bavio promatranjem, praćenjem cijele scene i provođenjem po nekoliko stotina sati vježbajući miksanje i razne DJ pokrete. Napokon se odgurnuo i krenuo u stvaranje vlastitog stila, svojstvenog samo njemu.

Sve do kraja 1996. nije izlazio pred publiku jer se još uvijek smatrao “nezrelim”. Usprkos tome, na prvom javnom nastupu pokazao je koliko zaista vrijedi te do dana današnjeg uspješno nosi titulu pionira i inovatora hr. elektronske scene. Ovisno o stilu glazbe, obično vrti na 2 ili 3 gramofona i to naravno, bez greške.Oni koji su ga slušali znaju da nije spreman pokoriti se željama publike, ali cilj mu je oživiti publiku s glazbom i pristupom koji su primjereni prostoru, raspoloženju i njegovom vlastitom doživljaju trenutka u kojem pušta. Nikada unaprijed ne planira što će puštati, ali se uvijek drži nekoliko pravila koja se drugačije prezentiraju za svaku priliku posebno – svaki set mora imati svoj uvod, zaplet, radnju i rasplet.Danas je definitivno jedan od vodećih umjetnika na hrvatskoj sceni.
Ivanov DJ set je putovanje kroz techno stilova izgrađena uz jaku glazbenu bazu i njegovu živu improvizaciju. Tehničke vještine pomaže mu dodati još dinamičniji njegovom glazbenom pristupu kada je to potrebno.

Njegove pjesme su objavljena na etiketama kao što su U-Tec Records (Carl Cox-a label), Wet Muzik, sintetski, Laus Records, Fabiiani evidencija, Code 2 zapisa, Omegaritam Records, Eskape Records, Subconce Records, 4 Sezona glazbe, dekodirana Music, rad Hard Play Hard, BM Slim …više od 40 izdanja do sada …

Ivan je svirao s DJ-a kao što su: Carl Cox, Jeff Mills, Dave Clarke, Laurent Garnier, Claude Young, Derrick May, Oxia, Thievery Corporation, Gus Gus, Faithless, Craig Walsh, Plastikman, Billy Nasty, Green Velvet, Umek, Valentino Kanzyani, Jack de Marseille, Mr.C, Marco Carola, Alex Bau, La-Di-Da, Misjah, Trevor Rockliffe, Tim Taylor, Samuel L. Session, Deetron, Thomas Schumacher, funk D ‘Void, SLAM (live) Rino Cerrone, Jon Rundell, Kaiserdisco, Kelly Hand, Aril Brikha (live), Marko Nastic, Dejan Milićević, Alexander Madness, Colin Dale, DJ Bone, C1, Ben Long, Jel Ford, Simon Coyle, Phil Kieran, Ian F, Alexander Kowalski, Jean-Marie Kone, Alex Flatner, Haris, Colin Dale, Chris Finke …

pero
Pero FullHouse je jedan od najpoznatijih hrvatskih klupskih DJ-a i promotora elektronske plesne glazbe na ovim područjima koji je sudjelovao u pokretanju hrvatske techno/house scene početkom devedesetih.Preko 25g. staža 😉 „tata“ hr. scene. Opčinjen i inspiriran Detroit zvukom, danas je Perin set evoluirao u egzotičnu kombinaciju housea, techna, minimala i naravno, uvijek prisutnog Detroit techna. Energičan nastup kao i eklektičan pristup spajanja različitih žanrova u jednu skladnu cjelinu, uvijek praćenu karakterističnim grooveom, te izbjegavanjem kiča i svega suvišnoga, izdiže Peru FullHousea iz gomile konfekcijskih DJ-a. U svojoj 25 godišnjoj karijeri s više od 1000 nastupa, svirao je skoro u svakom klubu na području bivše države, te je imao značajne izlete u poznatije europske klubove i festivale što ga čini jednim od najuspješnijih DJ-a s ovih prostora . Osnivač Omega Ritam projekta koji je započeo sa suradnikom i prijateljom Ivanom Podrugom .Od organizacije partija, bukiranja, marketinga, pa do izdavanja časopisa Techno.hr i vođenja etikete. Počeli su ’97. godine, da bi se projekt skupa s etiketama ugasio 2005. godine.Kao prva hrvatska techno etiketa izdali su 6 vinilnih izdanja s nekima od tada najznačajnijih artista kao što su Bryan Zentz, Oxia, Inigo Kennedy…Podetiketa Alfa Ritam je izdala 4 vinila.Dosta dugo je radio Technodrom seriju partija koja je ugostila po prvi put veličine kao što su Laurent Garnier, Richie Hawtin, Carl Cox, Stacey Pullen, Luke Slater i mnogi drugi. Neki od velikih festivala :

Love Parade (Berlin), Techno Parade (Paris), MAYDAY (Dortmund & Budimpešta)
Kozzmozz (Gent), Exit (Novi Sad), Valkana Beach Festivals (Pula), Refresh Festival (Kotor), Hideout (Zrće), Moondance (Trogir) ..Riva ( Split ) i VivaRiva ( Zadar)

Sa naglaskom na Moondance festival koji se održao i 5godinu, Moondance je opstao i opravdao očekivanja. Jedan je od rijetkih HR festivala koji je opstao, a koji je orijentiran domaćoj publici. Većini posjetitelja Moondance je prva opcija za ljetni festival. Iako budžetski kudikamo skromniji, pažljivo odabrani line up u sprezi s odličnom produkcijom kao i briljantnim razglasom osigurali su Moondanceu vjernu publiku i svijetlu budućnost. Moto Moondancea nisu mega zvijezde nego mega muzika. Kvalitetu Moondance festival je prepoznao i grad Trogir, koji je pružio, nesebičnu podršku lokalnih vlasti kao i ugostitelja, te da nije bilo nikakvih incidenata iako se festival odvija u centru grada pod zaštitom UNESCO-a. Grad Trogir je dobio nemjerljivu promidžbu i slijedom toga je dobivena dugogodišnja dozvola.
Zadnji uspješan projekt koji je odrađen ovu sezonu je Beck”s Experience serijom Beck s to Basic partya u Splitu, Šibeniku, Zadru / Gaženica 02.08./ i Rijeka, te je Legendarni klub Tresor povodom svog 25. rođendana odlučio je jedan svoj party pokloniti Zagrebu, gdje se održala velika završnica ovogodišnjih Beck’sperience partyja. Glazbeno – vizualni spektakl koji nas je transportiraou svijet Berlinske techno scene. Sve sama vrhunska imena techno scene, i vraćanje undergrounda.

Pero Fullhouse voli Zadar, i uvijek se rado vraća, i nadamo se da će i ubuduće biti rado viđen gost i da će nas razveseliti nekim novim svojim projektom, koji će u konačnici prepoznati i lokalna vlast i dati istom i podršku, a sve u interesu razvoja grada i „osakaćene“klupske ponude kako u zatvorenim prostorima, tako i na razini festivala, kao što su to prepoznali gradovi diljem naše Jadranske obale.

#zadarbirajclubbing





Related Articles

Back to top button