GRADSKO VIJEĆE
Odgođeno mijenjanje plana za Gaženicu
Piše: Slobodna Dalmacija | Objavljeno 27.1.2012 u 14:32.
ZDNews.hr

Luka Gaženica Foto: Arhiva


Prijedlog izmjene i dopune UPU industrijske zone Gaženica prema koljem se dio terena koji je u koncesiji Luke Zadar d.d. prenamjenjuje za potrebe budućeg kontejnerskog terminala, uzburkao je u četvrtak duhove u Gradskoj vijećnici već prilikom usvajanja dnevnog reda.

Oporba je tražila skidanje te točke. Omerka Šarić (SDP) je primijetila kako ni jedno zakonom predviđeno tijelo nije predložilo ovu odluku, da Grad možda čini nešto nezakonito jer bi takvu važnu stvar trebalo utvrditi novo Upravno vijeće i ravnatelj.

A Ivo Gregov (HNS) je čak ustvrdio kako prijedlog odluke nije potpisao ravnatelj Lučke uprave nego njegov zamjenik Sandro Vukelić koji je za to neovlašten, a pri tome nije sigurno je li Upravno vijeće uopće o tome raspravljalo.

HDZ-ova većina je ipak tu točku uvrstilo na dnevni red, pročelnik Matko Segarić je uvodno objasnio kako se radi o potrebi bolje regulacije prometa, te da je Lučka uprava u postupku ishođenja lokacijske dozvole za kontejnerski terminal s tim da studija isplativosti tog terminala pokazuje da bi s ovakvim proširenjem on bio isplativiji.

A onda je na iznenađenje vijećnika gradonačelnik Zvonimir Vrančić odlučio povući ovu točku s dnevnog reda. Obrazložio je to izrečenim sumnjama na početku sjednice i u medijima, te zaključio kako se Gradu Zadru ne žuri toliko da bi se za ovako važnu stvar napravila neka greška.

- Spremni smo pričekati dok se konstituira novo Upravno vijeće i imenuje novi ravnatelj Lučke uprave Zadar pa da se onda odlučuje o ovom pitanju, zaključio je Vrančić.
Još samo pet taksija

Uz sadašnjih 105 registriranih taksi vozila na području Grada Zadra moći će se registrirati samo još pet novih. To je glavni rezultat dopunjene odluke o autotaksi prijevozu koji je usvojilo Gradsko vijeće.

Pročelnik za gospodarstvo Alen Kociper je u obrazloženju naveo kako je prije dvije godine bilo samo 36 taksista, nakon omogućavanja registracije novih, broj im se povećao na 105, a još raste pritisak jer je to još uvijek najjeftiniji način samozapošljavanja.

Cijena usluga je pala za 50 posto, prosječna cijena za vožnju za prvih pet kilometara je 32 kune, a nema smisla da cijena dalje pada ispod razine rentabilnosti.

Procijenjeno je da bi na bazi broja stanovnika optimalan broj taksija bio 110, da vozila ne smiju biti starija od pet godina, a situacija će se kontrolirati ne samo kroz limitiranu cijenu od maksimalnih 40 kuna za pet kilometara, rekao je Kociper.

Primjedba Željka Mikina (SD) da se na ovaj način ograničavaju slobode, štite oni koji već rade ovaj posao i čak dovodi u pitanje kapitalizam kao ustavna kategorija, nije razuvjerila vladajuću većinu.

Jadro postao Jadrina ulica?!

U sklopu Aktualnog sata Gradskog vijeća Šime Vulelija je pitao gradonačelnika Zvonimira Vrančića kako je Ulica Jadro, koja od Široke vodi do Ulice Madijevaca, odjednom postala - Jadrina ulica.

Stanari žele da se vrati stari naziv jer je to jedan od nekadašnjih naziva Zadra, rekao je Vulelija, a u podtekstu tog pitanja ostalo je visjeti je li to svoju ulicu u Zadru dobio poznati poduzetnik Jadre Lisica.

Vrančić je obećao da će provjeriti o čemu se radi, a dogradonačelnik Darko Kasap je na pitanje Željka Mikina vozi li on kao bivši direktor „Vodovoda“ još uvijek službeni automobil tog komunalnog poduzeća, obećao - pismeni odgovor.

Podijeli s prijateljima
KOMENTARI
Komentari na portalu se objavljuju u realnom vremenu i ZDNews.hr se ne može smatrati odgovornim za izrečeno, napisano ili objavljeno. Prilikom objave komentara, zabranjeno je svako vrijeđanje, psovanje i(li) klevetanje bilo koje vrste. Komentari s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
mojtv.hr - kompletan tv program
Copyright © ZDNews.hr. Sva prava pridržana.